Friday, April 22, 2011

Gotong Royong Memindah Kabinet Fail

Sebelum kami memaparkan lebih banyak gambar2 semasa perasmian 5S yang dilangsungkan baru2 ini, banyak aktiviti2 yang pejabat ini lakukan sebelum itu untuk memastikan persiapan acara 5S berjalan dengan lancar. Oleh itu, kami paparkan dahulu aktiviti2 tersebut yang tidak berkesempatan dikemaskini di blog ini.

Pada 13 Mac 2011 seawal jam 9 pg Sabtu, beberapa kakitangan PHDK telah berada di pejabat untuk melakukan aktiviti mengalihkan kabinet dan menyusun fail.
Oleh kerana kedudukan kabinet fail di Zon Matahari yang agak terbuka sekarang dan kelihatan agak menyesakkan, maka sepakat suara untuk memindahkan kabinet tersebut ke dalam bilik fail.

Terima kasih diucapkan kepada Unit Pembangunan kerana membantu membuka, mengalih,memasang kembali kabinet dan juga sama-sama menyusun fail.

Dibawah antara gambar-gambar yang sempat dirakam semasa gotong-royong pada hari tersebut. Hasil dari kerjasama kakitangan yang hadir, tugas tersebut dapat disiapkan pada hari yang sama. Kini tugas ahli organisasi Zon Matahari yang akan menyusun dan membuat sistem failing yang sesuai dan berkesan.
Proses membuka dan mengalihkan kabinet ke dalam bilk fail.
Aksi ala2 kanak2 riang...;)..ape pun hasil kerja mereka memang cemerlang.
Kakitangan wanita tidak terkecuali untuk sama2 menjalankan tugas.
Proses mengangkut fail dan menyusun di dalam kabinet.

No comments:

Post a Comment